سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش قسمت اول کار در منزل

آموزش قسمت اول کار در منزل

آموزش قسمت اول کار در منزل

آموزش قسمت اول کار در منزل

 

 

مارکدار رسانه های اجتماعی:

 

آیا شما به سایت های شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک، توییتر، Pinterest و Instagram معتاد شده اید؟ سپس شما ممکن است آماده برای راه اندازی کار خود را در خانه خود را در یکی از داغترین حرفه ای در حال حاضر به عنوان یک مارکدار رسانه های اجتماعی در دسترس است!

شریک اجتماعی:

 

آیا دوست دارید معاملات به اشتراک گذاری و آنلاین پیدا کنید؟ از خدمات مانند اشتراک مگنت، Wingsplay، حلقه 88 و تویت های حمایت شده استفاده کنید.

وسعه دهنده نرم افزار:

 

می توانید کد را بخوانید و نوشتید؟ شرکت های کمک کننده برنامه ها و برنامه های خود را برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان خود ایجاد می کنند.

 

 

آیا هدیه ای برای انگیزه دادن و الهام بخشیدن به مردم دارید؟ آیا شما یک متخصص در زمینه خود هستید؟ آیا هدیه ای برای گاو دارید؟ دانش و تخصص خود را بشناسید و با گروهها صحبت کنید تا بتوانند در زندگی و حرفه خود بهبود یابند.

 

 

آیا طرفدار تنیس یا گلف هستید؟ عشق خود را به ورزش و به دیگران آموزش دهید که چگونه بازی خود را بهبود بخشد.

 

آیا شما یک حساب عمومی عمومی هستید؟ آیا پیش زمینه ای در قانون دارید؟ صاحبان کسب و کار کوچک به دنبال مشاوران مالی معتبر برای کمک به آنها با سوالات و قوانین مربوط به مالیات هستند.

 Transcriber:

 

آیا مهارت های گوش دادن عالی دارید؟ آیا شما تایپیست سریع هستید؟ کمک به کسب و کار ضبط صدا به اسناد نوشته شده است.

 مترجم:

 

شما زبان خارجی را در داخل و خارج می دانید؟ اسناد، مکاتبات، جلسات و تماس های تلفنی را برای شرکت هایی که با جمعیت های چند زبانه برخورد می کنند، ترجمه کنید.

9

با ارائه خدمات برنامه ریزی سفر، تنش را از روز کسی بردارید. جستجو برای ارزان ترین پروازهای تعطیلات، اجاره اتومبیل و اقامت در هتل، شما حتی می توانید اضافی را در موارد مشابه برای انجام و دیدن در حالی که بازدید خود را از بخش دیگری از کشور اضافه کنید.

92. تربیت:

 

آیا شما یک صدای ریاضی هستید؟ آیا زبان دوم صحبت می کنید؟ تدریس می تواند فرصت کسب و کار شگفت انگیز خانگی را به خصوص برای افرادی که دانش گسترده ای از سوژه دارند داشته باشد. مانند یک دانشجوی تحصیلات تکمیلی که ریاضی دارد، یک معلم مدرسه یا فردی است که یک زبان خارجی است. شرکت هایی مانند VIDKID و Cambly استخدام زبان مادری انگلیسی برای آموزش انگلیسی به دانشجویان خارجی می کنند.

93. میزبان حزب توییتر:

 

آیا شما به صدای جیر جیر علاقه دارید؟ اگر شما یک مخاطب بزرگ و تعاملی توییتر دارید، ممکن است بتوانید در میزبانی طرفهای توییتر پول داشته باشید. علامت های تجاری را با میزبانی تعاملی طرفداران توییتر، ایجاد آگاهی از نام تجاری می کنند

 دستیار مجازی:

 

آیا دوست دارید به مردم کمک کنید؟ دستیار مجازی (VA) یک کارشناس حرفه ای در خانه است که شرکت ها و کسب و کارهای تجاری، کمک های فنی و اجتماعی را ارائه می دهد. خدماتی که می توانید ارائه کنید بی پایان است و همه به آموزش و تجربه پس زمینه بستگی دارد

95. تولید کننده ویدئو:

 

آیا صنعت فیلم را دوست دارید؟ فیلمبرداری و ویرایش مهارت ها و کمک به کسب و کارهای کوچک را با ایجاد تبلیغات بازاریابی، فیلم های کوتاه و مستند.

96. نماینده مجاز تماس یا چت:

 

آیا مهارت های خدمات مشتری عالی دارید؟ شرکت ها به دنبال نمایندگان خدمات اضافی در خانه هستند. پول در این فرصت مبتنی بر خانه - که می داند که می تواند به موقعیت بلند مدت منجر شود.

 

 

آموزش قسمت اول کار در منزل

برنامهنویس وب:

 

آیا HTML، CSS، PHP، Java و SEO را درک می کنید؟ مهارت های تکنیکی خود را بیابید و به افراد و شرکت ها کمک کنید تا وب سایت ها را ایجاد کرده و تغییرات و اصلاحاتی را انجام دهند.

98. برنامه ریز عروسی:

 

آیا عروسی را دوست دارید؟ تبدیل شدن به یک برنامه ریز رویداد ویژه در صنعت عروسی. کمک به زن و شوهر با همه چیز از محلی، گل، لباس، غذا، سرگرمی به عکاسان، تم ها و برنامه ریزی ماه عسل.

99. نوشتن:

 

آیا دوست دارید برای نوشتن؟ از نوشته های وبلاگ و خبرنامه به مقالات و نویسندگان کپی رایت، همیشه به دنبال نویسندگان هستند. با بعضی از سایت های مهم آزاد مانند Upwork، Freelancer و Guru آشنا شوید و ببینید چگونه می توانید خدمات نوشتاری خود را ارائه دهید.

 

مطمئن شوید که این مقاله را بررسی کنید این 75 سایت + که نویسندگان را پرداخت می کنند!

 

مطمئن نیستید که کار کار در خانه مناسب شماست؟ این پست می تواند به شما در کاهش آن کمک کند.

آیا شما در خارج از ایالات متحده زندگی می کنید؟ در حالی که کار زن خانه به طور عمده برای ساکنان ایالات متحده است، به عنوان مخاطبان بین المللی ما رشد می کنیم از جمله فرصت های جهانی و لیست های بیشتر. اتمام این پست برای شروع.

این صفحه شامل لینک های وابسته است. لطفا توجه داشته باشید که ما تبلیغاتی را از شرکت هایی تبلیغ می کنیم که احساس می کنیم می توانیم به طور قانونی به خوانندگانمان توصیه کنیم. برای اطلاعات بیشتر لطفا سیاست افشای ما 

آموزش قسمت اول کار در منزل

آموزش قسمت اول کار در منزل

آموزش قسمت اول کار در منزل